Followers

Saturday, December 19, 2009

Penantian Satu penyeksaan

Betul ke penantian itu satu penyeksaan.kalau ditanya kat aku memang jawapannya sangat betul.nak tau ape yang seksa aku tunggu?jawapnnya ialah POSTING. dah penat dah aku tunggu tapi xkunjung tiba.dari masa belum exam final banyak sangat khabra angin pasal penempatan KPLI ambilan Jan 2009 ni.dulu ade yang kata 1.12.2009, pastu ade yang kata boleh cek guna sms. yang latest plak ade tang cakap 17.12.2009 da boleh cek.tapi xde jugak..and now ade yang cakap 20.12.2009.tapi 20hb ari ahad.ade ke?kalau ade alhamdulillah.lagi satu ialah pasal negeri yang akan ditempatkan.aku dari IPG KPM.ade yang cakap maktab kitorg budak sains sumer dihantar ke sabah n sarawak.xtau la.aku kalau dihantar ok je.dapat pengalaman lebih tapi sian kat mak aku.coz skrang aku je yg rajin bawak amk g jalan2.kalau aku jauh mesti mak x dapat berjalan.g bahau pun mesti xnk.xper la.tunggu je la 21hb no coz ari isnin.logik sikit.seksa weh..kalau setakat tunggu je mungkin xper tapi bila disulami dengan khabar angin yang xdiketahui kesahihannya tu yang membuat lebih seksa.aku ni bukan ape.aku xretti cuti lama2 tanpa gaji tanpa homework.aku cepat bosan.main facebook pun aku dah bosan dah nk bercucuk tanam,bercafe,sumer aku bosan. nasib abik skang ade uno n petville blh gak main.sabau je lah kan.
ok bye...

2 comments:

  1. ala ciannye aku bc ni amy.tp jgn riso,bkn ko sorg je rse cmtu
    smua bdk2 kpli..dh mlas nk tggu tp t`pksa gk tggu.InsyaAllah x lame lg kuor la tu:)

    ReplyDelete
  2. hahaha..insyaAllah..next week eh..

    ReplyDelete