Followers

Saturday, December 19, 2009

bertunang?

ops..bukan aku ek..kawan aku bertunang hari ni.jap g nak g umah dier.cik siti mastura selamat bertunang.aku xde adiah.sorry.hehehe...asyik org je bertunang..aku biler lagi?hahahaha..soalan yang xde jawapan kat aku.kene tanya mak aku.mak aku xkan bagi selagi aku x stabil. tahun depan dah suku abad.kakak aku masa umo aku dah bertunang pun.aku?sebenarnya aku pun xnk ade ikatan lagi coz aku nk enjoy hidup aku dengan duit hasil titik peluh aku.nak beli sumer yang aku xdapat sejak kecik.sumer yang aku xde tapi tengok org punyer je.tahun lepas jadi cikgu sandaran aku dapat beli kete n tahun ni dapat beli laptaop.tahun depan aku nak beli baju banyak2.baju kurang banyak2.nak wat upah haji untuk arwah ayah aku(insyaAllah).repair umah mak aku.biler umah mak aku da sempurna baru la aku pikir pasal aku...boleh x?hahaha...mesti boleh punya..chaiyok2..doa aku satu je supaya aku x jadi insan yang alpa dan lalai biler dah keje nanti.supaya aku x luper janji2 aku kat mak..insyaAllah...gambate amy!!!!

No comments:

Post a Comment