Followers

Thursday, December 10, 2009

Cuti ke Menganggur?

Dah lama betul x post apa kat blog ni.Kpli dah abis, result pun dah dapat alhamdulillah pointer menyenangkan.skang ni aku tengah tunggu posting.saat yang sangat membosankan.aku xsuka cuti lama2 sebenarnya.sebelum ni setiap kali cuti sem aku mesti bekerja.jadi minah kilang pun ok gak.hehehe.janji aku x duduk2 je.sekarang, nak keje xsempat coz xuti sebulan je.kilang pun dah banyak yg kene duk asrama.kalau nk keje,xsempat dapat gaji,dah kene benti.aku memang dah lama nk post something kat blog ni tapi hari-hari bukak inernet,mood xde la...aku sebenarnya x boleh duduk lama-lama kat umah mak coz badan aku mudah sangat naik kalau duk umah mak aku.macam mane x naik, makan je...itu yang paling aku risau sebenarnya, walaupun orang nampak aku cam ok je, tapi aku risau sebenarnya...xperla..aku cuba gak..
hmmmm..barang-barang aku masa KPLI xkemas lagi...banyak kotak dalam bilik ni..ingat nk kemas jap g..ok la.next time kalau aku ade mood,aku post something else k..
bye :)

No comments:

Post a Comment