Followers

Sunday, March 20, 2011

Melawat..

Salam..
aku skang ni kat umah along..kejap lagi nak balik ke palong dah...esok dah keje..banyak yang nak setelkan...
kelas tekwando aku dah tuang dah ari ni..ampun ye master..bukan sengaja cuma ade urusan yang tak dapat dielakkan..
kejap lagi nak singgah KPJ Seremban jap nak menjengok pokngah (pakngah) aku mak aku punya abg kat situ..ari tu masuk spital pilah..aku bawak mak aku g pilah..dktor cakap dah kuar spital...
aku pun ingat dia dah sihat la..tup2 jumaat aritu cousin aku called cakap dia kat KPJ Seremban..aku xsempat nak singgah
pastu kang aku nk g spital seremban plak (Hospital Tuanku Jaafar)..nak melawat ayah 'dia'.
ntah macam mane la keadaannya agaknya....macam hal jadi..
harap2 ade peningkatan kestabilan la...
so..kesimpulannya petang ni agak busy skit la...
pas dah g spital kang baru gerak ke palong..harap perjalanan aku berjalan lancar..
aminnnnn

No comments:

Post a Comment