Followers

Tuesday, March 8, 2011

Kursus Oh Kursus

Salam..
hmmm...
sejak dua tiga menjak ni..aku asyik kene g kursus...
bila g g kursus ni..sume orang kata..best la..dapat g kuar...xyah pening nk pikir kelas....hmmm...
xbrape nk setuju je dengan statement tu...
sebenarnya kalau g kursus ni..nak nak pulak yang makan 2,3 hari n lebih ni..banyak Pro and Cons nya....
yang positifnya...
1. dapat tambah ilmu...
2. dapat tambah kawan
3. luas pemandangan

yang negetifnya pulak
1. kelas banyak tinggal
2. kene siapkan tugasan banyak sepanjang peninggalan
3. sian kengkawan kerja yang kene ganti tu...

tapi nak wat camne kan????
sejak 04.01.2010 aku dah tetap n harus menggunakan dan mengamalkan nsatu frasa wajib "SAYA YANG MENURUT PERINTAH"..
jadi nak wat macam mane..paksa rela ke hape ke..tetap kene MENURUT PERINTAH kan....

aku ni dah la baru je balik dari kursus pendidikan luar last 2 weeks....
ni esok kene g untuk Bahasa Inggeris plak...ganti Puan Nirmala...pastu terus sambung dengan kursus profisiensi bahasa inggeris untuk guru bukan opsyen,....nampak gayanya pasni xde alasan la aku nk mengelak ajar english....hmm...boleh ke?
harap2 la..ajar english ni best jugak..boleh nyanyi2//bersajak...cuma nak kene belajar lagi teknik mengaajr bahasa ni..nk sahut seruan kerajaan..MBMMBI....
Chaiyok2!!!!

p/s::::kepada kengkawan yang kene ganti kelas aku n aku xsempat tinggalkan tugasan tu.. terima kasih dan maaf ye..surat baru dapat tadi..esok dah kene g..xsempat nak wat tugasan..

2 comments: