Followers

Saturday, February 5, 2011

Lappyku Sayang Sudah Kembali (^__^)

Salam....

Alhamdulillah....
xde kata-kata yang boleh aku ucapkan selain alhamdulillah apabila laptop kesayanganku kelihatannya seperti sudah sembuh....
aku pun xpaham sebenarnya...memula dulu bila aku anta repair...org tu cakap chipsetnya rosak...anta la tukar
melayang gak la $$$$$..tapi xkisahla..asalkan dia sihat...
tapi bila dah tukar chipsetnya..masih xelok..dan disebabkan kedai repair tu ade warranty 15 days...
aku anta la..
orang tu repair lagi....last2 dia cakap "TAKLEH WAT PAPE DAH NI...KOS KAMI BAIKI LEBIH DARI YANG AWAK BAYAR DULU..KAMI DAH CUBA...TAPI...."
masa tu aku dah terbayang adegan kat hospital je....
sebenarnya along aku yang banyak abis masa anta n follow up coz aku anta repair kat Key Ell  KL
...................... akhirnya aku pasrah....walaupun sepertinya dia dah xde harapan...aku bawak jugak balik sebab aku sayang sangat kat dia...
sampai kat umah..aku cuba gak la on kan..tapi cannot la...
pastu aku biar je..mak aku dah letak dia dalam almari dah...
masa banjir ari tu aku cuba la..dari kul 12.30pm aku "on"kan sampai 10pm..ok je...
siap tgk movie lagi..
esoknya aku cuba lagi..bila dah 3 hari cuba tgk macam ok je...aku pun mintak tolong Ana formatkan..
Thanks to Ana....
Harap2 memang lappy aku ni betul2 dah sembuh...
suka sangat... i like....
ehhehehe....

No comments:

Post a Comment