Followers

Friday, August 21, 2009

Esok Puasa!!!

Esok dah puasa..kul 12 ni aku terus gerak balik palong...minggu lepas, aku jumpa jalan baru yang lagi cepat sampai palong.selalu aku ikut durian tunggal-selandar-batang melaka-gemencheh..tapi hari tu jumpa jalan dari selandar terus ke air kuning pastu keluar kat sungai dua yang hanya 20 minit dari rumah aku..jimat masa dalam 15 minit kot..aku pun xkira tapi hari tu aku bawak 60 km/j pun aku sampai umah dalam masa 1 jam 30 minit..kalau aku bawak laju sikit mesti lagi cepat sampai kan?ish...ish xelok bawak laju-laju kan..hehehe...aku kalau bab balik rumah aku ni memang x sabar sikit...semalam birthday adik aku, atih aku belanja dia makan ngan kawan dia tapi biasa-biasa je...xmampu nak bawak g medan ikan bakar umbai or alai..aku bawak g kedai saba je...ok la dari xde kan? itu je yang aku termampu...okla..dah kul 11.44 ni.jap lagi balik..bye..assalamualaikum..
SELAMAT BERPUASA (^_^)

No comments:

Post a Comment