Followers

Sunday, July 19, 2009

Hari kegemilangan sahabat-sahabatku

hari ni 19 julai, dua org kawan aku bersanding..kak mas n latipah..dah bertukar status puan dah diorang,,bgslah..tapi aku penat sikit coz hari yang sama majlisnya..pagi tadi kul 10 pagi aku g umah tipah dia nikah kat masjid..selesai akad nikah dalam kira-kira kul 12 suku aku balik jemput mak nk g umah kak mas...kak mas ni sebenarnya ade kene mengena ngan aku sedara belah ayah aku...pas kak mas berarak, aku rush antar mak balik pastu g umah tipah untuk majlis sanding tipah plak..penat gak la..tapi best gak coz masa kat umah kak mas, aku jumpa anak murid aku tahun lepas,,,,masa kat umah tipah, aku jumpa classmate aku masa sekolah dulu...dah lama x jumpe diorang...
agak-agak masa aku kawin nanti ramai x classmate aku dtg ek??

kak mas n suami setelah selesai akad nikah

kak masz n suami masa berarak

tipah selepas akad nikah

tipah berarak bersama suami

rakan-rakan yang hadir kerumah tipah




No comments:

Post a Comment