Followers

Thursday, October 16, 2008

NeW wOrLd!!!




This is the new world that i'm trying to involved..i always love this world but..only now i'm get the chance to get in it....what?? its the blog world..


hehehehe...aku sebenarnya baru berkemampuan pasang streamyx kat rumah...so, boleh la godek hari2 internet ni..baru nk membiasakan diri..masa study dulu x mampu nak beli PC.nk godek internet nak CC lagi la x mampu. nak makan pun kadang-kadang miss apatah lagi nak menjadikan CC tu bilik asrama kedua aku....masa study dulu kalau nak wat assignment masa tahun 1 dan 2, berebut-rebut la guna PC labcom. masa tu walaupun aku terer guna multimedia flash tapi kalau dah xder PC, nk wat assignment pun gune pc org,lama2 berkarat gak...(tu yg aku paling sedih tu) . masuk sem 5,aku up aku punya level in computing dengan menyewa PC kat CC.sebulan dalam 30ringgit kalau x silap aku...tapi biler aku sem 6, CC tu dah pindah dah la masa tu tengah nk siapkan tesis..nk menangis aku pikir masalah baru ni..baru je nk up level..dah jatuh balik...at last, aku decide beli je komputer second hand RM 500 guna PTPTN...biler dah abis study,gaji pertama aku terus beli PC baru yang 160 GB. baru puas ati aku.tapi aku beli desktop PC je coz aku x brape berminat laptop.maybe when i further my study; i'll buy one. pas dapat je PC baru, gaji yg seterusnya terus je pasang streamyx...so kini bermulalah era penjelajahan dunia baru aku ni...gambar atas yang besar tu, hiasan je tiada kene mengena samada yang masih hidup atau telah meninggal dunia....






No comments:

Post a Comment