Followers

Wednesday, September 26, 2012

It's My Birthday... :D

Salam..
hari ni 26 September 2012....
27 tahun lepas pada pukul 7.45pagi... bertempat di Hospital Kuala Pilah, Negeri Sembilan...
seorang bayi perempuan yang comel (comel ke?)   selamat dilahirkan oleh seorang wanita....
hahaha...
27 tahun kemudian..
bayi perempuan itu sedang meng"update" blognya...
hahaha...
saje je..nk bagitau....
hari ni....
****kredit to google 4 da pic****

genaplah 27 tahun aku menghirup udara di Bumi Allah ni....
dan seperti yang aku impikan...
yang mane aku slalu berangan yang aku akan bergelar isteri pada usia 27 tahun..
tak tahu kenapa aku pilih 27 tahun...
dan impian aku terlaksana....
pada genap usia 27 tahun, genap 4 bulan aku menjadi seorang isteri...dan genap 14 minggu bayi dalam kandunganku...
tiada apa yang lebih membahagiakan....

tiada hadiah yang aku impikan...
cukuplah sekadar ucapan dan doa dari insan-insan yang aku sayang dan rakan-rakan yang mendoakan...
terima kasih semua...

No comments:

Post a Comment