Followers

Friday, March 23, 2012

Penggambaran GPS Iman (TV3) di Felda Palong 4,5 &6

ini adalah entry yg dah lama terpengap dalam draft aku...hehe
Salam..as mention before..aku nk ceritakan tentang penggambaran GPS Iman kat palong kan..
ok...aku sebenarnya in charge sukan yang akan diadakan pada waktu petang...so..pagi-pagi..aku kene wat gelanggang tuk galah panjang n tenteng..memula tu ingat nk pakai tepung..tapi baru je siap 1 gelanggang galah panjang dah abis dekat 3kg tepung..so..aku cakap kat Ana pakai tali rafia je la untuk wat gelanggang tuh..so...aku ajak adik aku wat n ana bg sorang budak dia tuk tolong aku..ok...



masa team GPS Iman tu dah sampai pun...kitorang still buat gelanggang lagi sampai la tali rafia abis...aku pun benti jap..g tgk demonstrasi Karate-Do oleh Acik Latipp...

pas persembahan..team GPS Iman pun round la seluruh kawasan Gerai...Sempat la aku bergambar dengan Bell Ngasri..hahaha.....pastu....Aku Siap ambik Gambar dengan Superbike diorang lagi..xlupe jugak dengan moto besar pak polisi....best2....

petangnya ade sukaneka..penat nk mampos rasanya.....siap ade acik tu tanya aku...
"Kau dah jadi orang TV ke skang ni?"
hahaha...
lawak tul makcik  ni....
aku wat yg aku termampu je....

No comments:

Post a Comment