Followers

Thursday, February 4, 2010

Anak saudaraku yang ke-2

Genap 15 hari pas anak kak ngah aku Nur Azliana Zafira lahir, anak along aku plak lahir pada 30 januari 2010..semangat nih..dapat baby girl gak..nak g tgk punya pasal..aku drive g KL walaupun xtahu jalan..aku ikut instruction along aku je..nasib bek x sesat..malam 2 masa kakak ipar aku dah masuk labour room aku, mak aku nagn adik aku tdo dalam kete kat parking HKL hospital bersalin..tapi aku xkisah pun..masa kakak aku dulu pun aku tdo kat surau hospital..xde masalah lah..yang penting semuanya selamat...kakak ipar aku kene bedah coz baby besar kot.. 3.9kg..comeyyyy..muka macam mak dia. tapi aku dapat jumpe kejap je coz waktu melawat dah abis n aku pun nak kene balik palong coz nak keje..insyaAllah ade rezeki lagi nanti aku nk g lagi..rindu kat dia..nama dia Nur Qistina Aleesya..dua2 anak sedara aku comel2 belaka..hehehe

sesudah dilahirkan...

comeyy...

dah macam org besar dah tdo...




No comments:

Post a Comment